Bestel voor 16:00u op 19 december om de bestelling voor Kerstdag te ontvangen - Klik voor meer informatie

Diesel Parfum & Damesgeur

In vergelijking met andere merknamen is Diesel eigenlijk nog relatief jong, maar sinds hun oprichting in 1978 heeft het merk een globaal publiek van jonge consumenten gevonden en zo ook hun status in de modewereld gecementeerd. Diesel is nu een wereldberoemde merknaam met meer dan 300 verschillende Diesel winkels en nog een verdere 5000 plus kettingwinkels die ook hun producten verkopen. De originele stichter, Renzo Rosso, stichtte Diesel met de intentie om een toonaangevend modehuis voor de jongere generatie te worden.

Rosso gebruikte een lening van zijn vader om in 1978 een 40% aandeel in de kledingfabrikant Moltex te kopen, dit is het moment waarop de naam van het bedrijf naar Diesel veranderde. In 1985 koopte hij de overige aandelen voor maar $500.000 en Rosso's creativiteit en ervaring in beide marketing en dergelijke systemen zag de omzet van het bedrijf steigen naar meer dan $1 miljard. Rosso zei altijd, hij vond zijn creativiteit it Italie, zijn marketing skills in de Verenigde Staten en de technische ervaring in Duitsland.

Het belangrijkste ding wat Diesel zo populair maakte bij de jongere generatie was het feit dat Diesel ook verschillende videogames als marketing platforms gebruikte. De jongere generatie van consumenten is ook Diesel's reden voor de eigenzinnige designs van hun parfum flesjes en verpakkingen. Diesel gaat zelfs zover dat ze hun producten in de winkels zodanig organiseren dat de klanten geen andere keuze overblijft dan met de winkelbedienden te moeten spreken om iets te vinden, wat voor hun perfect is omdat ze zo de kans krijgen om de klant ook een paar andere producten voor te stellen.

De eerste geur in het Diesel assortiment was in feite unisex, maar sindsdien bieden ze ook aparte geurtjes voor beide geslachten. Het eerste Diesel parfum voor dames was Plus Plus Feminine, gelanceerd in 1997, een zoet Orientaalse geur met bloemige accenten. Andere populaire geurtjes en parfums uit het Diesel assortiment voor dames zijn de pittig warme accenten van Diesel Green Feminine (2004), het beroemde Fuel For Life Femme (2007), de zoet Orientaalse vanille accenten in Loverdose (2011) en het Orientaals bloemige Loverdose Tattoo (2013).

DIESEL – be young, be daring.

Alle

Diesel tijdlijn

2006
2016
2015
2015
Loverdose Red Kiss
LOVERDOSE RED KISS

Loverdose Red Kiss door Diesel is een Oosterse vanille geur voor...

2013
2013
Loverdose Tattoo
LOVERDOSE TATTOO

Loverdose Tattoo door Diesel is een Oriëntaals bloemige geur...

2012
2012
Only The Brave Tattoo
ONLY THE BRAVE TATTOO

Diesel Only The Brave Tattoo voor mannen kan beschreven worden...

2011
2011
Fuel For Life Denim
FUEL FOR LIFE DENIM

Fuel For Life Denim van Diesel is een bloemige en houtige geur...

Loverdose
LOVERDOSE

Loverdose van Diesel is een Orientaals bloemige geur voor vrouwen...

2008
2008
Fuel For Life Unlimited
FUEL FOR LIFE UNLIMITED

Fuel For Life Unlimited van Diesel. Dit is een fris bloemige en...

2007
2007
Fuel For Life
FUEL FOR LIFE

Fuel For Life van Diesel. Dit is een fris bloemige geur voor...

Diesel

Artikelen

COOLSTE PARFUM FLESJES – ONZE TOP 10
Met zo veel geuren op de markt bestaan er veel...
Collecties
VANAF
€47,70
Diesel Fuel For Life
FUEL FOR LIFEFuel For Life van Diesel. Dit is een fris bloemige geur voor...
VANAF
€43,45
Diesel Loverdose Red Kiss
LOVERDOSE RED KISSLoverdose Red Kiss door Diesel is een Oosterse vanille geur voor...
VANAF
€40,15
Diesel Loverdose Tattoo
LOVERDOSE TATTOOLoverdose Tattoo door Diesel is een Oriëntaals bloemige geur...
VANAF
€48,15
Diesel Only The Brave Tattoo
ONLY THE BRAVE TATTOODiesel Only The Brave Tattoo voor mannen kan beschreven worden...