Verdien Punten Op Elke Bestelling
100% Originele Producten
Betaal Met iDeal of Klarna

Clarins Aftershave & Herengeur

Het verhaal van Clarins begon toen de stichter, Jacques Courtins-Clarins, zijn eerste spa op een kleine straat in Parijs opende. Hij herkende al snel dat er een gat in de markt was voor een verzorgingslijn voor verschillende huidaandoeningen toen hij feedback van zijn patiënten verzamelde over hun benodigdheden en dit zag de geboorte van een wereldwijd, uiterst krachtig merk, dat nu een wereldwijde leider in de geur en huidverzorging industrie is voor zowel mannen als vrouwen. Deze internationale huidverzorgingsgigant heeft meer dan 8800 werknemers wereldwijd, met ongeveer twee derde van de omzet van huidverzorgingsproducten en make-up en een derde van parfum. De omzet van geografische gebieden bedraagt 19% in Amerika, 63% in Europa, het Midden-Oosten en Afrika en ten slotte een goede 18% van Azië.

In tegenstelling tot veel andere parfummerken, kwam het succes van Clarins door de manier waarop de klantenrelatie is ontstaan ​​omdat het voornamelijk gebaseerd is op vertrouwen en loyaliteit. Eens Courtin zijn eerste producten ontwikkeld had werd hij steeds weer door klanten gevraagd om ze zodanig te verkopen dat iedereen er op dagelijkse basis toegang op kon hebben, in plaats van de norm, waar de klant eerst te overtuigen is dat ze iets nodig hebben wat door het bedrijf geproduceerd wordt. Zo groeide Clarins snel tot een wereldleider in cosmetica, huidverzorging, make-up en parfum. Clarins creëerde een ruime collectie van parfums onder hun eigen naam, maar over tijd hebben ze ook verschillende andere bedrijven overgenomen om steeds verder uit te breiden.

Sommige van de meer bekende merken onder de Clarins naam zijn Porsche Design, Azzaro, Thierry Mugler en Swarovski. Clarins bezitten ook een aantal van de best verkochte aftershaves voor mannen waaronder Azzaro pour Homme en A * Men van Thierry Mugler, één van de meest verkochte aftershave (in volume) van heel Europa. Evenals het succes van de herengeuren, genieten Clarins van de groeiende interesse in huidverzorgingsproducten voor heren met het ClarinsMen assortiment, gelanceerd in 2002.
Toon Meer